luni, 22 ianuarie 2018

18 pentru 2018

Bine am pășit în noul an!


Bine, adevărul este că am pășit deja de ceva timp, dar mie atât mi-a luat să mă dezmeticesc. Vreau să scriu AICI și DE PREA MULT TIMP, însă mie îmi ia mai mult să îmi fac curaj. Articolul de azi ar putea fi despre noutăți sau despre obiective sau despre orice, dar am ales să scriu la întâmplare și asta voi face. Să începem așadar:





  1. Anul a început cu o varicelă pentru fiică-mea și eu mă bucur tare că am bifat-o și acum o să avem mai puține griji. Am reușit cumva să facem un mix astfel încât să stea acasă cele 3 săptămâni și am descoperit că m-a relaxat enorm să nu mai fie nevoie să o duc/aduc de la creșă. Totuși, acolo are un program, acasă e imposibil să ne ținem de el, oricâtă bunăvoință ar fi. Și de luni, totuși, reîncepem pe cai, totuși mai avem o săptămână de care să ne bucurăm: ea de stat acasă, eu de un pic de libertate :).
  2. Am setat obiective la sfârșitul anului trecut, scrise pe agendă în cadrul unei întâlniri pe care am plătit-o și intenționez să fac ceva pentru fiecare dintre ele. Aici poate o sa le transcriu la sfârșit de an, sau mai știi?
  3. Vreau să scriu, să mă plimb, să mă joc și să gătesc mai mult, mai variat și mai creativ.
  4. O să îmi trimit soțul la cumpărături ori de câte ori se poate.
  5. Am decis să mă eliberez și să eliberez, să nu îmi pese foarte mult pentru că lucrurile oricum se vor rezolva.
  6. Mi-ar plăcea să fac altceva, dar în lipsă de idei o să încerc să fac cât de bine pot ceea ce fac acum :).
  7. În martie plec cu fetele 5 zile în Lisabona și sunt sigură că o să fie în regulă copila acasă cu tatăl ei sau cu bunicii. Important este că o să fie în regulă.
  8. Mi-ar plăcea să fug în septembrie undeva doar cu el.
  9. Am citit deja 2 cărți anul ăsta și sambată intenționez să merg la o întâlnire de scriitologie :).
  10. Îmi e dor să merg la unghii, pensat, epilat și făcut frumoasă și poate în a doua jumătate a anului o să fac și masaj lunar sau bi-lunar.
  11. Nu mai e mult până când o să pot găti cu C. și e atât de bine. Deja înțelege logica lucrurilor și le imită. În plus face schimb de roluri, terapie care vine din ea.
  12. Încep să observ tendințe de a fi lider între alti copii. Îmi place mult, nu vreau să dispară asta.
  13. Am început să fac sport, nu zilnic dar mult mai consecvent.
  14. Mi-aș dori să mă concentrez mai des și mai mult și să nu mai pierd timpul.
  15. Am fost ieri la săniuș și bulgăreală. La 2 ani și 1 centimetru de zăpadă poate oferi satisfacții. Miercuri vrem să mergem la munte. Sper nu și restul țării :).
  16. Am început provocarea de 60 de săptămâni pentru a economisi bani si merge. Mai am de stopat comenzile online făcute din pură plictiseală și să mă ocup de excesul de obiecte din casă.
  17. Îmi doresc câteva zile frumoase în care să desprăfuiesc tot interior-exterior.
  18. Avem motocicletă de teren. B. planifică turul României pe munți. Ar fi frumos.
Și uite că am făcut-o și pe asta. Am scris despre nimicuri și despre mine în 18 paragrafe :).

Să avem o zi bună și să ne descoperim un pic mai mult pe noi azi :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu