joi, 6 iulie 2017

Dilema, dilemelor...gradinita - partea a 2-a

Cam mult timp a trecut de la prima poveste pe tema asta si nu pot zice ca atat de mult mi-a luat sa ma informez, doar ca de energie si chef pentru a pune totul pe hartia virtuala am dus lipsa.

Asadar urmatoarele pe lista ar fi :







1. Gradinita KIT din Malu Rosu. 

Per total mi-a placut gradinita asta, au un sistem in care nu impart copii pe grupe, ci toti petrec timp impreuna. Cel putin pentru vara mie mi se pare foarte fain.

Pretul este de 43 RON/zi, un total de aproximativ 860 RON/luna pentru copii atat de mici, vorbim de 2 ani, pampers, etc. Se putea negocia si includea si mancarea care evident era servita in sistem catering.

Mi-au dat impresia, insa, ca nu ar fi pregatiti pentru a primi copii de cresa, pana in 3 ani si atunci am decis sa zic pas si poate interiorul mi s-a parut un pic nu atat de prietenos cu copii, colorat, etc.

Au curte, ingradita in toate partile si parca au mocheta gen iarba sau chiar iarba, nu mai tin minte.  

Au scari si camere separate pentru somn/activitati/masa si scoate copii afara.

Au sistem de supraveghere video si nu asigura transportul.

Nu am considerat-o potrivita pentru etapa asta, dar poate pentru viitor ar fi o optiune buna. O vad mai mult ca pe un club de vacanta, nu stiu de ce.

2. Gradinita Ducky Duck

Se afla undeva in zona Halelor Centrale si se situeaza pe un singur etaj.

Au curte cu iarba si jucarii, aleile cu pavele.

Asigura transport, masa este in sistem catering, pretul este de 880 RON pe luna incluzand masa si transportul.

Discutia cu directoarea mi s-a parut foarte profi, mi-a dat un contract pe care urma sa il semnam si mi-a spus de un avans pentru pastrarea locului.

De aici as putea reveni cu impresii la cald mai prin toamna pentru ca am o prietena care are baietelul mai mare (4 ani jumate) aici si poate din poveste in poveste putem adauga cateva informatii.

Nu am ales-o, dar a fost pe lista  scurta. Poate ca nu mi s-a parut atat de linistita sau poate nu atat de curata sau poate energia zonei nu a rezonat cu mine, dar una peste alta eu cred ca este o gradinita OK.

3. Gradinita Piscotel

Aici nu am mai apucat sa ajung, am sunat si din prima nu mi s-au parut foarte deschisi la inscrierea unui copil pentru o perioada de1-2 luni, dar au zis totusi ca e ok sa le fac o vizita. Ei bine, in ziua vizitei au dat-o la intors si nu s-a concretizat nimic.

Totusi, din informatiile de pe net si telefonice, pretul ar fi in jur de 600 RON si se afla exact la intersectia de la Cioceanu.

4. Gadinita Happy Children

Are 2 locatii, unul pe langa Piata Mihai Viteazu si celalalt prin Malu Rosu, noi am vizitat sediul din Piata Mihai Viteazu.

Asigura transport. Pretul cred ca e undeva in jur de 900 RON/ luna. Sunt foarte profi ca si fluxuri de mancare, personal, copii.

Au curte cu mocheta verde si jucarii, nu foarte mare totusi.

Copii se joaca, dorm si mananca in camere separate. 

Au scari cu gresie, fiind situata pe 2 nivele.

Mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate.

Inafara de programul de vizite de acum, prin toamna am fost si am vazut Gradinita Sophia si Castelul din Povesti si ma gandeam sa le includ in povestea asta. Asadar:

5. Gradinita Sophia

Cred ca este tot in jur de 8-900 pe luna. Nu ofera transport, masa in sistem catering. Se afla pe langa spitalul Schuller.

Din start voi spune ca nu mi-a placut. Am ajuns intr-o zi ploioasa pe la ora 16.30-17.00 si...mirosea ca intr-un vestiar al unei sali de sport nu foarte rasarita. Camerele mici, mobilele cam jegarite. Intr-adevar curtea mare si cu iarba si jucarii, dar cand am intrebat de scos afara mi s-a raspuns ca depinde de zi si de vremea de afara, ceea ce...la banii astia nu mi se pare tocmai ok.

Parerile din jur sunt impartite, de la foarte bine la mai putin. 

Parerea mea este ca au fost candva foarte ok, dar a trecut timpul si acum sunt depasiti numeric si ar avea nevoie de un upgrade.

6. Gradinita Castelul din Povesti - str. Petru Poni, cumva intre strada Rudului si Bobalna

Am fost la ziua portilor deschis, totul era frumos si stralucitor. Copilul meu care nu statea cu nimeni a stat cu doamnele si ceilalti copii afara pret de 10-15 minute cat am facut eu o vizita.

Fiecare grupa are sala proprie unde se fac activitati si se doarme. Se mananca in bucatarie, masa in sistem catering. Au sistem de supraveghere video. Au curte cu iarba si jucarii de gradina.

Au la etaj o sala de gimnastica cu iesire spre o terasa unde mai desfasoara activitati in zilele cu vreme mai urata.

Au scari cu gresie, asta pentru mine e un minus.

Pretul este in jur de 1000-1100 RON si asigura transportul.

Mie, nu mi-a placut atunci directoarea :)

Acestea fiind zise, alegerea mea a fost catre Gradinita Sfantul Spiridon unde fetita mea va merge pe perioada verii. Eu o vad ca pe casa bunicii, ca pe un club de vacanta si sper ca acomodarea sa fie lina...





* Pozele ce ilustreaza articolul sunt de pe site-ul/profilul de Facebook al gradinitei alese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu