joi, 13 aprilie 2017

Paștele și starea de liniște

          Tot simt de ceva timp că sărbătorile nu mai sunt ca în copilărie și e posibil să fie normal așa. Acum aștept să mai crească pitica și să facem ritualuri și amintiri de familie legate de sărbători. Probabil că anul viitor o să se întâmple minunea și o să facem cozonac împreună.

          Anul ăsta mi-am propus să încercam să colorăm ouă și acum și de Înălțare, împreună. Poate îl cooptăm și pe tati în inițiativele noastre/mele sau poate nu. 





          De fapt, intenția articolului de astăzi este de a pune negru pe alb dorințele mele pentru Paștele acesta. Ele ar putea fi însumate într-un singur cuvânt: liniște, dar și liniștea asta poate fi formată din multe lucruri.

          Așadar, azi vreau să ajung cu pitica la biserică si să trecem pe sub masă. Am ceva emoții pentru că nu am mai făcut asta de ceva vreme și ar fi prima data pentru Cătălina.

          Zilele ce urmează vreau să le petrec în liniște. Poate să dormim mai mult, să ne plimbăm prin pădure și pe coclauri, să mâncăm mâncărică bună, dar nu prea multă, poate să termin cartea pe care o citesc, poate să văd un film, poate să mergem în ceva vizite.

          Am dorințe simple, ușor de îndeplinit și nici una imperativă. Toate vor lucra la obținerea stării de liniște. 

          Anul acesta cred că fii-mea o să primească prea multe cadouri, dar ne vom bucura și noi alături de ea când le desface. Cred că este prima dată când este pe deplin conștientă de ce fac și sunt cadourile. Merită și ea un pic răsfățată.

          Acestea fiind zise, liniște doresc tuturor și poate participarea la slujba de înviere, măcar pentru lumină. Eu nu știu dacă o să pot face asta, dar în cel mai rău caz o să mă bucur în interiorul meu. 

         
Până la urmă, Paștele este cea mai importantă sărbătoare creștină. Noi suntem creștini mai mult sau mai puțin practicanți și merităm să ne acordăm dreptul și cadoul unui nou început în tihnă și lumină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu