miercuri, 5 aprilie 2017

Zi de aprilie


          Astazi mi-am inceput ziua devreme, cam pe la 6 si un pic. Am condus una bucata sot la treburile lui si eu m-am bucurat de liniste si de intunericul de afara.


          Nu, nu mi-am baut cafeaua pe terasa. Imi era frica sa nu ratez chemarea maimuticii adormite, dar poate fi o idee pentru viitoare dimineti in liniste.

          Am ajuns la sala si am revazut oameni faini, Ioana - cea mai tare instructoare de aerobic din Ploiesti. 



          Lumea este mica, dar timpul trece repede. Acum mai bine de 10 ani cred ca o cunosteam prima data la sala de la Sindicate, atunci cand ma intrebam eu daca o sa reusesc sa tin ritmul si am reusit. Cu ea imi iese. Sunt oameni care au puterea asta. T25, spre exemplu nu reusesc sa fac, dar Pillates-ul ei de o ora m-a relaxat foarte bine.

          Am impresia ca timpul zboara si imi este frica de luna mai, atunci cand incep munca.

          Pitica probabil ca simte ea ceva si se agata de mine din ce in ce mai tare. Doarme putin la gradinita si apoi se revolta. Poate n-o fi gradinita potrivita sau poate este doar o faza. Nu-i nimic, ne adaptam...amandoua daca e nevoie.

          Azi vreau sa calc pe fundalul unui episod de ceva. Ar putea fi Drop Dead Diva sau Suits. 

          Am un proiect sa imi construiesc o garderoba cu piese office/casual/sport bine determinate. Ma tenteaza si cursul online al lui Gabi Urda, dar astept sa imi pun hainele la locul lor si apoi ma ocup de asta.

          Luni am primit bratara cu cele 7 chakre si ma bucura tare. Vreau sa cred ca ma va echilibra...body and mind. Si am mai descoperit ceva, culorile chakrelor sunt aceleasi cu cele ale curcubeului. Coincidenta? Poate da, poate nu. 

          E doar o zi de aprilie din ultima luna de stat acasa cu pitica si furat timp pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu