duminică, 13 august 2017

Filă de jurnal

Astăzi (14 august 2017) … este ziua în care resuscitez jurnalul. Am planuri mari, dar să vedem câte se vor realiza. Vremea mă ajută pe deoparte pentru ca a plecat căldura si totuși nu e încărcată inutil ci senină pe alocuri. Am lăsat copilul acasă cu mamaia ei, B va pleacă cu bicicleta pe coclauri și eu pe baricade: Modern Family 😊;

Mă gândesc... la mii și mii de lucruri și încerc prin scris să pun ordine în gânduri. Nu îmi iese mereu, dar este un alt motiv pentru care scriu. 
                       la cum o să se descurce mamaia Cătălinei cu ea o zi întreagă azi. Sper că este totul bine și la sfârșit de zi o să găsesc pe toată lumea mulțumită.


Sper... să îmi iasă să nu mă mai frustrez, să pot ignora ce e de ignorat și să mă pot bucură cu toată inima de cele ce sunt de bucurat.

Afară… după cum ziceam, vremea e interesantă azi și tot pe afară am eu de alergat nițel după servici, să mai culeg una alta pentru plecarea de miercuri.

În grădină… aș planta flori. Pentru început îmi impun să nu le las să moară pe cele pe care le am prin ghivece, să le ud și să le îngrijesc. Pentru anul ce vine, visez la boltă de trandafiri și la jardiniere pe terasă: lavandă și urzicuțe parfumate, colorate și care alungă țânțarii;

În casă… nu e așa cum mi-aș dori. Aș decreta luna septembrie, luna pentru ordine și curățenie. Nu de alta, dar simt cum pică toate peste mine. Realitatea este că nu este atât de rău, dar nu e așa cum aș fi vrut eu. În altă ordine de idei tot în casă sunt toate lucrurile spălate și mare parte călcate - asta așa ca un motiv de bucurie.

Pe terasă... e nițel dezastru. Se simte că am petrecut timp frumos aseară cu tort și prieteni buni. Nu-i bai, vasele se spală și toate cele se pun la loc :).

Ce mai gătesc eu… Aș putea zice că nimic. Abia aștept să ajung la mare să mananc gătit de alții pentru o săptămână. Am nevoie de o pauză pentru că vara cu căldură și lipsa de timp mi-au luat cheful de a gati interesant. Aș vrea pentru toamnă sa ajung o dată pe săptămână în piață și să gatesc colorat, plin de legume și să încerc și ceva dulce săptămânal, așa ca în casa bunicii.

Ce filme am văzut… Baby Boss cu tot cu copilul din dotare și un pic din 13 going on 30. Primul e usurel de animatie, al doilea il mai vazusem, dar nefiind altceva mai interesant am adormit cu el deschis, oricum un film bun.

Ce carte/cărți citesc zilele astea… Elena Ferranta - Prietena mea geniala si as vrea sa citesc la mare Osho - Cartea pentru femei pe care am primit-o cadou aseară;

Un citat pe săptămână…

”Inima îmi tresaltă când văd un curcubeu pe cer. La fel a fost când am venit pe lume, și-acum, că sunt matur. Așa va fi și mai târziu, de nu va fi să mor!”

William Wordsworth

Ce am mai descoperit… că fetița mea a crescut și ne putem juca sau în fine petrece timpul activ făcând activități amandouă. Mi s-a parut wow. Ieri am colorat vreo oră jumate.

De cumpărat… genți de voiaj și în rest cât mai puține. aș încerca un ”post”
financiar cu cât mai puține prostii cumpărate. Nu, de alta, dar am niște găuri de acoperit și aș vrea și un aer condiționat să luăm în toamnă/primăvară.

Aștept…  să termin bagajele și să mă vad în mașină spre mare, apoi pe plajă adunând scoici și inspirând aerosolii.

Sunt recunoscătoare… pentru multe, dar fix acum pentru prieteni si pentru încercarea de a rămâne pozitivă pe cât posibil.

Raportul de fitness… am pedalat ieri pe cărări deluroase, până la râu și înapoi. A fost frumos și mi-am depășit niște limite.

Planuri pentru saptamâna viitoare… mâine vreau să împachetez pentru mare și să las casa cât mai ok și miercuri să plecăm la mare. Când ne-om întoarce om mai vedea.


O fotografie preferată… 
Mi-aș dori să fi înșirat cuvintele astea așa, realitatea este totuși alta, dar pot visa, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu