marți, 8 august 2017

Pentru că ...

Mă tot gândesc de câteva zile la ce sunt cu adevărat bună și nu știu cum se face că îmi zboară gândul imediat la orice altceva. Nu prea am răbdare, ăsta e un bai și nu prea pot sta locului. O fi ceva nativ și completat de societatea multi-tasking în care trăim.



Un prim lucru ce îmi vine în minte este: ”îmi place să scriu”... dar apoi mă întreb de ce nu o mai fac. 

Am încercat ieri parcă să fac o listă cu idei de articole și toate se învârteau în jurul copilei, lucru ce e minunat pentru că, da ... ea este centrul universului meu acum, dar parcă ar mai trebui să fie și altceva. Nu mă cred atât de informată încât să încep un alt blog de parenting sau cu sfaturi /păreri și idei despre cum e mai bine/ mai rău să crești copii. Poate, după al treilea sau al patrulea ... Era o glumă, evident.

Sunt multe lucruri ce mă pasionează, pentru unele îmi fac timp, pentru altele nu. Încerc să rămân cât mai focusată și să pierd cât mai puțin timp.

Îmi doresc finaluri de zi tihnite cu o ceașcă de ceai în mână și povești frumoase. 

Nu mai am răbdare pentru americănismele motivaționale despre cum putem fi noi mai buni și succesul, bună-starea sau făt frumos (special scris cu litere mici) vor apărea din patru zări și patru mări călare pe calul cel alb care a mâncat jăratec.

Mă uimește copila pe zi ce trece, îndârjirea, motivarea, curiozitatea și seriozitatea ei. Probabil, orice copil este așa, dar ea este a mea și a tatălui ei.   

Azi mi-a năzărit că poate ar trebui pur și simplu să scriu pentru aduceri aminte si pentru descărcarea energiilor negative sau pozitive.

Mi-a plăcut că am redescoperit că a început Kadia să scrie. Mi-am zis că pot și eu.

Ce vreau? 

·                să finalizez provocarea de lectură pe anul acesta;
·                să scriu cel puțin o dată pe săptămână;
·                să machetez fotobook-urile anilor noștrii;
·                să fac mai multe poze doar pentru că;
·                să îi organizez copilei câteva sesiuni foto în toamna asta;
·                să încep și să finalizez Cize si apoi să mă apuc de zumba.
·                multe și mărunte.


Poate dacă le notez e mai simplu să le urmăresc. Poate chiar se întâmplă. Mi-ar placea să se spună despre mine că sunt genul de persoană care face lucrurile să se întâmple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu