vineri, 28 octombrie 2016

Dorinte

Vreau, azi vreau sa fie liniste, sa fie timp, sa fie grija si de mine si sufletul meu.




Azi nu am chef de vase murdare, covoare ude, filtru de pesti esuat peste nivelul apei, parchet umflat, rufe de spalat, intins, strans, impaturit, calcat, mancare de facut, servit, sortat, cumparaturi de organizat, listat, economisit.

Azi vreau sa fiu eu cu mine, muzica buna, ceva dulce, un ceai sau un vin si poate o carte buna si liniste sau zambete.

Maine as vrea organizare, zambete, iubire, liniste, grija si totul sa mearga mai usor.

Nu mai vreau lucruri inutile.

Vreau o viata mai simpla si mai fara griji dar in aceeasi componenta.

Nici nu mai stiu cum era ieri si unele lucruri le-as vrea inapoi.

Azi am fost la Zumba desi nu mai credeam ca ajung si am incercat sa ma concentrez, apoi m-am pierdut in apa fierbinte a dusului ce a curs doar pentru mine si acum ii astept si ei nu mai vin. As vrea sa sun, dar nu o fac. O sa ii astept cuminte si atat. Sau poate o sa sun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu