duminică, 9 octombrie 2016

Ganduri la ceas de seara

          Am uitat cata bataie de cap este in a iti face un blog de la 0. Totul fiind un pic mai interesant de zbenguielile donsoarei mele care vrea pur si simplu atentie.

          Dar azi, atentia a fost pentru mine. Am decis sa fiu un pic egoista si sunt tare fericita ca mi-a iesit. Cred ca este un prim pas spre mine si cred ca si ea va beneficia din plin de asta.

          Nu am mai scris de mult si imi e oarecum greu sa imi gasesc cuvintele si drumul spre mine, dar incet-incet isi vor creea ele propriul fagas.



          As putea scrie despre cum este sa fii mamica sau despre cum a trecut ultimul an si trei luni sau despre diversificarea clasica versus blw sau purtarea sanatoasa a bebelusilor sau jucarii si jocuri educative sau o multime de alte subiecte inrudite cu acestea si probabil ca o voi si face intr-o zi, dar azi prefer sa scriu despre ce am facut eu in ultima vreme.

          Ei bine, am reinceput sa citesc. Ma lupt cu Intoarcerea Acasa, sunt la volumul 4 si imi doresc sa reusesc sa duc la bun sfarsit provocarea de pe GoodReads de anul acesta.

          Vreau sa fac albume cu poze de familie si vanez reduceri pe Cewe.

          Urmaresc din nou blogul Iuliei si sa reusesc sa fac economii reale si sa dam mai mare valoare banutilor nostrii. Ca un mic succes, luna trecuta am aplicat metoda plicurilor si a functionat, adica am avut controlul cheltuililor si a fost un super sentiment.

          Vreau sa imi creez un stil vestimentar si o garderoba capsula adaptabila oricarei situatii.

          Mi-as mai dori sa reincep sa fac sport si sa regasesc un pic de timp in care sa imi aud gandurile si deasemenea timp pentru a ne reconecta intr-o cafenea boema sau la un spectacol de muzica sau teatru.

          Cred in timp si sper sa apara si sa nu ma pierd in detalii fara esenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu