joi, 13 aprilie 2017

Timpul meu

          Am tânjit mult după el, dar acum simt că într-adevar îl am, așa că mă răsfăț.

          Cum?

          Ei bine, am decis să învăț să mă îmbrac, oricât de ciudat sună asta. M-am săturat sa arunc o pereche de blugi si o bluza pe mine si sa ma încalț cu ceva. Am nevoie să mă simt frumoasă și lucrez la asta. M-am înscris în programul lui Gabi Urdă și abia aștept să îl încep efectiv. Recunosc că mi-ar plăcea și o ședință de personal shopping cu ea, dar nu stau în București, așa că mă mulțumesc cu consultanță
online.


          Ce promite ea? Că ma voi îmbrăca cu gust, voi ști să combin mai bine piesele vestimentare astfel încât să mi se potrivească mie și voi face asta fără a face vreo schimbare a formei corpului meu și nu voi cheltui sume exorbitante pe haine și pantofi.

          Sună prea bine să fie adevărat? Vom vedea. Până una alta, eu azi vreau să mă măsor și să îi trimit datele mele și să încep efectiv programul.

          În altă ordine de idei, azi vreau ordine în casă și o să fie plus alte mici proiecte pentru creierul meu, apoi aș merge cu copila să deseneze la MaBebe si pe seara avem copii mulți în casă și curte. Noroc că și vremea ține cu noi.


          Tot în alta ordine de idei, o sa vă arat unghiuțele mele cele albastre și ”fluturate”, care mă fac să mă simt frumoasă, îngrijită și aranjată - toate mulțumită Alexandrei.

          







          Ce nu fac (și aș vrea)? Nu mă țin foarte strict de programarea lucrurilor pe care le vreau rezolvate până încep serviciul, nu citesc atât cât aș vrea și nu fac atât sport pe cât îmi doresc. Totuși cum nimic nu e perfect și timpul trece oricum, îmi prefer creierul odihnit și fac cât pot din cele planificate, mă ajută să fiu simpatică 😉.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu